Skip to content

قدیم منطقہ البروج میں برج ٹور

برج ٹورایک سرگرم ہونے یا غضب ناک ہونے کی تصویر ہے ، طاقتور سینگوں کے ساتھ بیل کا مطالبہ کرتے ہوئے- آج کے زائچے میں کسی بھی شخص کی پیدایش اگر اپریل 21 اور مئی 21 کے درمیان ہوئی ہے تو وہ ایک برج ٹور کا ہے – منطقہ البروج کی عبارت کے اس موجودہ زائچے کے مطابق آپکی شخصیت میں محبّت ، خوش قسمتی ، صحت و تندرستی اور بصیرت حاصل کرنے کے لئے برج ٹورمیں زائچے کی نصیحت اور صلاح کی تلاش کرتے ہیں –

مگر یہ بیل کہاں سے آیا ؟ اس کے کیا معنی ہیں ؟                                                                 

      ہوشیار ہو جایں ! اس کا جواب دیتے ہوئے آپکو ایک فرق سفر کے منصوبے لے جاتے ہوئے آپ کے ستاروں کی حالت کا مشاہدہ (زائچہ) غیر واضح طور سے کھلیگا –پھر آپ اپنے زائچہ کی نشانی کو جانچتے ہوئے ارادہ کیۓ جاؤگے

قدیم منطقہ البروج میں برج ٹو ر بارہ میں سے نواں نجومی تاروں کا مجمع تھا جو ملکر ایک بڑی کہانی بناتے ہیں –برج کنیا سے برج قوس تک بڑے چھٹکارا دینے والے کی بابت ایک نجومی اکائی کی شکل اختیار ہوئی اور اسکے دشمن کے ساتھ ایک فنا پزیر لڑائی کی شروعات ہوئی – برج مکر جدی سے برج میگھ تک ایک دوسری اکائی بنی جو ہمارے لئے اس چھٹکارا دینے والے پر خاص دھیان دیا گیا – برج ٹورچھٹکارا دینے والے کی واپسی پر اور اسکے کامل فتح پر دھیان دیتے ہوئے تیسری اور آخری اکائی کو کھولتا ہے – اور اب یہ اکائی بیل کے ساتھ شرو ع  ہوتا ہے اور ایک ببر شیر ( برج اسد) پر ختم ہوتا ہے –سو یہ طاقت اور اختیار سے متعلق ہے –

قدیم منطقہ البروج میں برج ٹورسب لوگوں کے لئے تھا جب سے کہ پیش بینی کئے ہوئے فوائد ہر ایک کے لئے د ستیاب تھا –اگر آپ موجودہ سائچہ کے ادراک میں برج ٹورکے نہیں بھی ہیں تو بھی برج ٹورکی قدیم نجومی کہانی معلوم کرنے کے لائق ہے –

نجومی فلکیات میں برج ٹو ر کے تاروں کا مجمع

برج ٹورتاروں کا ایک مجمع ہے جو نمایاں سینگوں کے ساتھ ایک بیل کی شکل بناتا ہے – یہاں برج ٹور کے تاروں کا جھنڈ ہے –کیا آپ اس تصویر میں ایسا کچھ دیکھتے ہیں جس میں سینگوں کے ساتھ ایک بیل کی تصویر دکھائی دیتی ہو ؟  

   برج ٹو ر کے تار ے  

یھاں برج ٹورکے قومی جغرافیہ کی تصویر دیگر نجومی منطق البروج کی تصویروں کے ساتھ – کیا کوئی بیل کی تصویر صاف دکھائی دیتی ہے ؟

 قومی جغرافیہ میں برج ٹو ر

برج ٹور کے تاروں پر غور کریں جو لکیروں کے ساتھ جڑا ہے – کیا آپ سینگوں  کے ساتھ  ایک بیل کی یصویر کو اس سے بہتر بنا سکتے ہیں ؟ ایک حد ّد تک یہ کائناتی حرف’ k ‘ سے زیادہ دکھائی دیتا ہے –

تاروں  کے ساتھ لکیروں سے جڑے برج ٹو ر کے تاروں کا مجمع 

مگر یہ نشانی جیسا کہ ہم جانتے ہیں انسانی تاریخ میں پیچھے کی طرف جاتی ہے – یہاں مصر کے ڈ ینڈ را مندر میں رکھی ہوئی منطقہ البروج کی تصویر ہے جو 2000  سال سے بھی زیادہ پرانا ہے ، اس میں برج ٹور کو سرخ رنگ سے دائرہ کھینچا گیا ہے –  

  ڈ ینڈ را مندر کے متطقہ البروج میں برج ٹور

جس طرح دیگر منطقہ البروج ستاروں  کے مجمع کے ساتھ برج ٹو ر کی تصویر ہے اسی طرح یہ  خود ہی ستاروں کے مجمع کے ساتھ ضروری نہیں ہے – یہ ستاروں کے مجمع کے اندر تخلیقی (پیدائشی) نہیں ہے – بلکہ بیل کی تصویر کا  خیال ستاروں  کے علاوہ کسی اور چیز سے پہلے آیا – پہلے کے نجومیوں نے بعد میں اس خیال کو ستاروں پر بچھایا تاکہ ایک متواتر نشان بطور ہو –

برج ٹور ایک بیل

برج ٹورکی نجومی تصویر اگے کو نکلے ہوئے سینگوں کے ساتھ ایک بیل کو د کھاتا ہے ، اس کا سر جھکا ہوا ہے بوجھ سے لد ا ہوا ہے – جس طرح  ا گرچہ کہ بیل کو شدید طیش و غضب میں دکھایا گیا ہے –راستے میں کسی کو بھونکنے (سینگ مارنے کو) تیار، پھرتی کے ساتھ آگے کو دھکّا دیتے ہوئے اور بے پایاں طاقت کا شا ہکار-     

 برج ٹور نجومی تصویر بطور – سات سہیلیوں کے جھمکے کے ساتھ ، سرخ رنگ سے دائرہ کھینچا ہوا –

سرخ رنگ سے دائرہ کھینچا ہوا یہ تاروں کا جھنڈ (جماعت) ہے جسے سات بہنوں (سہیلیوں)  کا جھمکا یا عقد ثرّیا کہا جاتا ہے جو برج ٹو ر کے گردن کے بیچوں بیچ ہے – اس ثرّیا کا براہے راست حوالہ بائبل مقدّس کے ایوب کی کتاب سے آتا ہے – حضرت ایوب علیہ السلام لگ بھگ 4000 سال پہلے حضرت ابراہیم کے زمانے کے آس پاس رہتے تھے – وہاں ہم اس طرح پڑھتے ہیں :

9اُس نے بناتُ النّعش اور جبّار اور ثُریّا اور جنُوب کے بُرجوں کو بنایا۔

ایوب ٩ :٩  

تاروں کا مجمع ثرّیا کو شامل کرتے ہوئے اور اسی طرح برج ٹو ر کو بھی ، ان سب کو خالق نے خود ہی بنایا ہے – اصل میں منطقہ البروج اسکی کہانی تھی جو قدیم لوگوں کو مکا شفے کے لکھے  جانے سے پہلے اس کہانی کے مرکز میں دی گیئ تھی اور یہ کہانی آنے والے عیسیٰ ال مسیح کی تھی جو (برج کنیا – کنواری  سے ہے) – برج ٹور  کہانی کو جاری رکھتا ہے مگر اس کی وسعت  کو کھول کر بیان کرتا ہے – برج ٹو ر کے سینگ  اور زبور شریف کی نبوت یں سمجھنے کے لئے کنجی ثابت ہوتےہیں – مسیح کو (حضرت داؤد کی نسل سے آنا ضروری تھا – لقب ‘ مسیح ‘ = ‘مسح کیا ہوا’ = ‘ یسوع ‘) بیان کئے گئے آنے والے مسیح کی تصویروں کے بیچ وہی ‘سینگ’ تھا –      

برج ٹور اور سینگ

17وہِیں مَیں داؤُد کے لِئے ایک سِینگ نِکالُوں گا۔ مَیں نے اپنے ممسُوح کے لِئے چراغ تیّار

کِیا ہے۔

زبور٢ ٣ ١ :٧ ١

10لیکن تُو نے میرے سِینگ کو جنگلی سانڈ کے سِینگ کی مانِند بُلند کِیا ہے۔ مُجھ پر تازہ تیل ملا گیا ہے۔

زبور ٢ ٩ :٠ ١

‘سینگ ‘ طاقت اور اختیار کو ظاہر کرتا ہے – مسح کیا ہوا (مسیح) حضرت داود کا سینگ تھا – اس کی پہلی آمد میں اس نے اپنے سینگ کو قبضے میں نہیں رکھا تھا کیونکہ وہ ایک خادم بطور دنیا میں آیا تھا مگرغور کریں کہ اس کی دوسری آمد کیسی ہوگی –

1اَے قَومو! نزدِیک آ کر سُنو۔ اَے اُمّتو! کان لگاؤ۔ زمِین اور اُس کی معمُوری۔ دُنیا اور سب چِیزیں جو اُس میں ہیں سُنیں۔ 2کیونکہ خُداوند کا قہر تمام قَوموں پر اور اُس کا غضب اُن کی سب فَوجوں پر ہے۔ اُس نے اُن کو ہلاک کر دِیا۔ اُس نے اُن کو ذبح ہونے کے لِئے حوالہ کِیا۔ 3اور اُن کے مقتُول پھینک دِئے جائیں گے بلکہ اُن کی لاشوں سے بدبُو اُٹھے گی اور پہاڑ اُن کے لہُو سے بہہ جائیں گے۔ 4اور تمام اجرامِ فلک گُداز ہو جائیں گے اور آسمان طُومار کی مانِند لپیٹے جائیں گے اور اُن کی تمام افواج تاک اور انجِیر کے مُرجھائے ہُوئے پتّوں کی مانِند گِر جائیں گی۔

5کیونکہ میری تلوار آسمان میں مست ہو گئی ہے۔ دیکھو وہ ادُوؔم پر اور اُن لوگوں پر جِن کو مَیں نے ملعُون کِیا ہے سزا دینے کو نازِل ہو گی۔ 6خُداوند کی تلوار خُون آلُودہ ہے۔ وہ چربی اور برّوں اور بکروں کے لہُو سے اور مینڈھوں کے گُردوں کی چربی سے چِکنا گئی کیونکہ خُداوند کے لِئے بُصراؔہ میں ایک قُربانی اور ادُوؔم کے مُلک میں بڑی خُون ریزی ہے۔ 7اور اُن کے ساتھ جنگلی سانڈ اور بچھڑے اور بَیل ذبح ہوں گے اور اُن کا مُلک خُون سے سیراب ہو جائے گا اور اُن کی گرد چربی سے چِکنا جائے گی۔ 8کیونکہ یہ خُداوند کا اِنتقام لینے کا دِن اور بدلہ لینے کا سال ہے جِس میں وہ صِیُّون کا اِنصاف کرے گا۔

یسعیا ہ ٤ ٣ :١ -٨   

تاروں کا غائب ہوجاجانا سچ مچ میں وہ چیز ہے جو حضرت عیسیٰ ال مسیح نے کہا اسکے آنے کے نشان ہونگے –نبی یسعیا ہ (700 قبل مسیح) اسی واقعہ کی نبوت کرتا ہے – : سو وہ مسیح کے آنے کے وقت کی پیشین گوئی کرتا ہے کہ وہ راست بازی کے ساتھ دنیا کا انصاف کرنے کو آئے گا – آنے والا انصاف کا وقت : برج ٹو ر کے ساتھ آسمان میں تصویر کشی کی گیئ اور یہ کتاب میں لکھی گیئ ہے – وہ منصف  بطور آ رہا ہے –       

عبارت میں برج ٹو ر کا زائچہ

پیغمبرانا عبارت  برج ٹور کے ‘ہورو’ (وقت) کی اس طرح سے نشان دہی کرتا ہے :  

6پِھر مَیں نے ایک اَور فرِشتہ کو آسمان کے بِیچ میں اُڑتے ہُوئے دیکھا جِس کے پاس زمِین کے رہنے والوں کی ہر قَوم اور قبِیلہ اور اہلِ زُبان اور اُمّت کے سُنانے کے لِئے اَبدی خُوشخبری تھی۔ 7اور اُس نے بڑی آواز سے کہا کہ خُدا سے ڈرو اور اُس کی تمجِید کرو کیونکہ اُس کی عدالت کا وقت آ پُہنچا ہے اور اُسی کی عِبادت کرو جِس نے آسمان اور زمِین اور سمُندر اور پانی کے چشمے پَیدا کِئے۔

مکاشفہ ٤ ١ :٦ -٧  

ہوروسکوپ (زا ئچہ) کا یہ لفظ یونانی کے ‘حورو‘ (وقت)سے نکلا ہے اور یہ انصاف کے وقت کے لئے ہے اس طرح سے اس کے معنی ہیں خاص اوقات کی طرف نشان دہی کرنا –پیغمبرانہ تحریریں کہتی ہیں کہ وہ وقت آ یگا برج ٹو ر‘حورو’ کی نشان دہی کرتا ہے –برج ٹو ر  قدیم نجومی زائچہ میں ہے  –

آپکے برج ٹورکے زائچے کی عبارت

 آج آپ اور میں برج ٹورکے زائچے کی عبارت کا استعمال کر سکتے ہیں –

برج ٹور آپ سے کہتا ہے کہ دنیا کا خاتمہ اتنے بڑے دھماکے کے ساتھ آئیگا کہ آسمان کی تمام روشنیاں جاتی رہینگی – کوئی بھی سیارہ  آس پاس نظر نہیں آ یگا کہ کسی تارے کے ساتھ قطار بندی ہو – سب سے اچھی بات یہ ہوگی کہ  اپنے وقت کا سہی استعمال کریں جبکہ آسمان کے سا رے انوار اب تک روشن ہیں – شروعات کے لئے اچھی جگہ ہے اپنی حلیمی کی خصو صیت پر کام کرنا ، کیونکہ خدا گھمنڈ یوں کا مقابلہ کرتا ہے اور حلیموں پر اپنا فضل عطا کرتا ہے – دوسرے لفظوں میں یہ کہنا ہے کہ تمھارے درمیان خدا اور گھمنڈ یوں کے بیچ کوئی مناسبت نہیں ہے –اوراسکے آوازکے ذریعے  سے اس وقت زیادہ فضل کا توقع کرینگے  ان خصو صیتوں کی بنا پر اسوقت کے لئے وہ آپ کو آزما یگا کہ آپ اس سے محبّت کرتے ہیں کہ نہیں -؟ اسکی نظر کے مطابق اگر آپ اسکے احکام کے پابند ہیں تو اپ اس سے محبّت کرتے ہیں – اس کے احکام کے پابند ہونے کا کام سے کام مطلب یہ ہے کہ اسکوجاننا اور اس ک مطا بق ان پر عمل کرنا

ایک دوسرے سے محبّت کرنا ایک دوسری خاصیت ہے کہ وہ  آپکی  بڑی  قد ر کرتا ہے – یہ بات ضرور ہے کہ محبّت کی با بت آپکے خیال اور اسکے خیال میں فرق ہو سوآپ ضرور سے  جانناچاہیںگے کہ حقیقی محبّت کیا ہے – محبّت کی بابت اسکا خیال آپکو کسی بھی رشتے  کی لے چلیگا – یعنی عشق کی  راہ پرآ پ کے کام کرنے کی جگہ پر یا گھر پر – اسنے تھو ڑا بتایا کہ محبّت آپ کو کیسا محسوس کراتا ہے – اور یہ کہ محبّت آپکو کیا کرنے کے لئے کہتا ہے اور کیا نہیں کرنے کے لئے کہتا ہے –اسنے کہا کہ محبّت صابر ہے اور مہربان – محبّت حسد نہیں کرتی – محبّت شیخی نہیں مارتی اور پھولتی نہیں –ان خصو صیتوں کو اپنی زندگی میں عمل کرتے ہوئے آپ وہاں جانے کو تیار ہونگے جہاں برج ٹو ر کا وقت پایا جاتا ہے-  آخری سوچ بطورسیکھنے کیلئے وہ چیزیں کھو لی جا ینگی جسے ‘  ابدی خوش خبری’ کہا جا تا ہے –اسکی تمام قوموں میں منادی کرنیکے لئے ایک فرشتہ کو مقرّر کیا گیا ہے –

منطقہ البروج میں آگے اور برج ٹو ر میں گہرائی سے

برج ٹورعدالت کا تصوّر کراتا ہے – جیمینی تصوّر کرایگا کہ ان کا کیا حشر ہوگا جو عدالت سے گزر جاینگے – منطقہ البروج کی شروعات کی کہانی کے لئے برج کنیا کو دیکھیں- 

  لکھی ہوئی کہانی میں گہرائی سے جانے کے لئے دیکھیں برج ٹو ر کو

رقم کے ابواب کی PDF بطور کتاب ڈاؤن لوڈ کریں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے